ВХОД
Добре дошли в Kosopad.BG
Results 1 to 3 of 3

Thread: Финастерид странични ефекти

  1. #1
    Junior Member
    Регистриран
    Nov 2017
    Публикации
    6

    Финастерид странични ефекти

    Здравейте

    Доктора ми предписа да използвам финастерид за косопад. Но започнах да имам ефекти като ниско либидо, по-малко чувствителност и т.н. и той отхвърли това. Обясни ми, че най- вероятно е на психическа основа, безпокойство....Но аз съм сигурен, че не е така.

    Последните теми:

    • Mediceste Присаждане на Коса Мнения
    • Asli Tarcan Clinic
    • Присаждане на коса (последна степен на...
    • Присаждане на коса при доктор Зарев
    • Канекалон

    Най-популярни теми:

    • Minoxidil има ли някакъв ефект?
    • сао палмето за косопад мнения
    • Витамини за коса
    • Финастерид без рецепта?
    • Биотин

  2. #2
    Member BoJko's Avatar
    Регистриран
    Nov 2015
    Публикации
    39
    Допитай се до друг доктор, незнам какъв специалист е доктора ти , но отиди и на ендокринолог.
    Тялото на всеки реагира по- различен начин и ще има странични ефекти.

  3. #3
    Junior Member
    Регистриран
    Nov 2020
    Публикации
    3
    Има ли развитие по казуса ти, какво стана?

Етикети за Тази Тема

Правила за публикация

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •